RoC Rengöring



När jag va på Kicks i Söderhamn sist var jag sugen på att testa någon ny rengöring som inte torkar ut min hy, inte kostar så jättemycket men ändå håller måttet. Säljaren visade mig RoCs hudvård och det kändes som en rolig grej att testa dessa. Jag köpte på mig Demaquillage actif cleansing milk, Demaquillage actif skin toner och Eye make up remover. Alla produkterna luktar lite men gott vilket jag gillar eftersom jag inte gillar överparfymerade ansiktsprodukter. Rengöringslotionen är dryg jämfört med alla andra jag provat tidigare. Ögonmakeupremovern tar skonsamt bort all mascara och ansiktsvattnet känns skönt återfuktande. Jag gillar verkligen dessa produkter vid första anblicken, men jag lovar, en mer ingående recension kommer sen när jag har lite mer erfrenhet av dessa. Men som det känns nu är dom helt klart värd 105kr styck.

Kommentarer
Postat av: Tina

Har fått för mig att Roc inte känns så "ärliga" efter att jag tänkt köpa en hudkräm där det stod "täpper inte till huden" på framsidan men mineralolja fanns med som femte ingrediens(?)



Tom kickspersonalen blev lite irriterade när dom såg det. :0)

2008-09-18 @ 18:27:31
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Men det är ju faktiskt så att det finns olika typer och kvalite på mineralolja, all mineralolja täpper inte till huden.

Vissa säger att de är kännsliga mot produkter som innehåller mineraloljor, det är ju en sak men jag har aldrig uppleft några problem med produkter som innehåller mineralolja.



På min rengöring har den smarta personalen på kicks satt prislappen precis över ingrediensförtäckningen :)

2008-09-18 @ 21:55:49
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: inthemake

Jag har testat det mesta ur RoCs sortiment & har i stort sett bara bra erfarenheter. Rengöringsmjölken är jättebra!

2008-09-19 @ 09:00:57
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Emelie

Inthemake: Jag älskar rengöringsmjölken,, den känns superskön. Jag har för mig att jag köpt någon dag och nattcreme till min mamma från märket tidigare och hon har gillat dom med.

2008-09-19 @ 15:00:40
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0