Shoppat idag!



Idag slutade jag skolan tidigt och jag kännde verkligen för att gå in till Topptilltå i Bollnäs, som precis har flyttat till nya lokaler, och titta på ID bare minerals sortiment. Jag fick riktigt bra hjälp och  fastnade för en ögonskugga, mai tai som är en ljus, guldig skugga. Den är jättefin, men det ska bli roltigt att testa id eftersom jag aldrig provat mineralmakeup als tidigare.
Sedan gick jag och köpte jag ett snabbtorkande topcoat från Seche Vite, Det verkade superbra och dom hade specialpris på den så det blev någon krona billigare än vanligt,,,, ska testa den nästa gång jag målar mina naglar. På  tal om mina naglar har min "favoritnagel" fått en lite spricka så jag tror jag kommer bli tvungen att klippa ner den,... Inte så roligt.
Hela shoppingrundan slutade med att jag köpte på mig ett lager apivita ansiktsmasker. Dom kan man inte få för många av.

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Har bara testat en Apitiva ansiktsmask..whitning nån ting och den är verkligen super. Skulle vilja ha den i stor tub.

2008-09-14 @ 12:08:32
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Emelie

CrazyNails: Precis, den heter Whitening face mask with fruit acids och den är min favorit med. Ja, det skulle vara praktisk men samtidigt är ju engångsförpackningarna smarta på sitt sätt med.

2008-09-14 @ 13:42:09
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0