Goldwell dualsenses Sun Reflects -Låt ditt hår lysa i kapp med solen!


 

Under sommaren utsätts håret för många påfrästningar. UV-strålning, saltvatten och klorbad torkar ut håret och gör det sprött och glanslöst. Därför lanserar nu Goldwell dualsenses Sun Reflects, en serie hårprodukter som ger ditt hår vård och intensiv återuppbyggnad med vårdande passionsfruktsolja som återställer fuktbalansen i håret genom olika aktiva ämnen. Produkterna i serien innehåller UV-filter.

Leave-in Protect Spray skyddar håret från effekterna av sol, saltvatten och klorbad. Tillför håret fukt och gör håret mer lättkammat. 150 ml, ord pris 165:-.




Leave-in Protect Shimmer Gel jämnar ut hårstrukturen. Tillför intensiv silkesglans, lyster, ger extra skydd, stadga och fukt. 100 ml, ord pris 165:-.


After-Sun Hair Body Shampoo Neutraliserar effekterna av sol, saltvatten och klorbad. Rengör och vårdar både hår och hud. 250 ml, ord pris 165:-.


En minut är allt som behövs för att After-Sun 60sec Treatment skall neutralisera håret efter sol, soltvatten och klorbad. Håret tillförs även ordentligt med fukt efter en lång dag i solen.

200 ml, ord pris 165:-.



Produkterna i serien doftar sommrigt av apelsin, mango och passionsfrukt. dualsenses Sun Reflects finns endast hos frisören.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hade tråkigt och tänkte att jag skulle läsa igenom lite av dina inlägg och detta måste jag ha missat tidigare! (?)

60 sec treatment låter ju helt perfekt för när jag kommer igång med simningen igen, det måste jag testa. Tack för tipset! :D

2009-07-24 @ 15:38:15
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Förlåt att jag är sen med att svara på din kommentar. Jag tycker den är riktigt härlig men känner mig inte redo för recension ännu men jag såg att du har köpt den. Gillar du den? Det är ju alltid roligt att kunna tipsa någon!



Ha det bra!

2009-08-12 @ 21:06:26
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0