Påskaftonsshopping.

För cirka tre månader sedan köpte jag en ansiktspeeling från Clinique på Åhlens. Peelingkrämen kostade 240kr och den var jättebra. Fast vid tredje användningstillfället, när jag klämmde normalt på tuben sprack den. Jag tog med tuben till åhlens idag och fick genast en ny, jag behövde inte ens visa upp kvittot. Det kallar jag bra kundservice!

Jag passade även på att springa in på Kicks och köpa läppennan Tina köpte för ett tag sedan. Jag köpte även en vanlig, hedlig eyeliner från nivea. Ska testa om den är lika pigmentrik som eyelinern från HOT makeup som jag köpte för ett par dagar sedan. Jag återkommer.


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Förlåt! ;0)

2009-04-12 @ 10:00:12
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0