Veckans bloggtema - Top tre läppgunk

Nu var det ett tag sedan jag skrev om veckans bloggtema från PRET-ty. Denna vecka är temat top tre läppgunk och visst har jag tre favoriter jag gärna visar för er.



På första plats kommer Biotherm Nutrisource lévres. Den är så mjuk och skön och går in i läpparna jättebra.
På andra plats hamnar underbara carmex. Jag går ingenstans utan min carmex!
På tredje plats kommer ett litet, sött läppbalsam från Lisen Organic. Det heter Chokladkyss och ceratet doftar underbart av mintchoklad. Finns att köpa här.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Har inte med inlägget att göra men ville säga att din header är så snygg nu för tiden!



Har dessvärre inte testat något av det du skriver om, men chokladkyss lät ljuvligt!

2009-02-27 @ 17:52:13
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Tina

svar: Glömde det... har skrivit vad den kostar i inlägget nu. :0)



Har letat efter ett riktigt bra läppgunk ett tag nu, man kanske ska prova Biotherms. Ska läsa på lite om den iallafall.

2009-02-27 @ 18:50:10
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sminkan: Tack tack, men jag har inte gjort den själv..

Jag tycker du ska prova carmex, den kostar bara 29kr på willys, och den är verkligen grym.



Tina: Vad bra, jag kanske kikar in senare och kollar vad den kostar;) Har du provat carmex?

Biotherms läppbalsam är underbart, men eftersom den är packad på en ganska stor burk så är det inte så handväskvänligt. Låt dig inte luras att köpa biotherms läppbalsam på tub, den är inte als bra.

2009-02-27 @ 22:02:55
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0