Shopping & Martin Stenmark



Jag var ju som jag tidigare berättat i Gävle och shoppade lite igår. I skönhetsväg blev det från Mavala en flaska thinner och en "lightening nail scrub mask" som ska ljusa upp naglar och nagelband. Köpte även ett nagelbandsverktyg från Sally hansen, en vaniljgul och en pistagegrön ögonpenna från Lancome. På Åhlens hittade jag även ett juicy tube by nature från Lancome som jag varit sugen på ganska länge och en pennvässare och cremedeo från Biotherm som inte kom med på bild. På Kicks hittade jag även en ögonskugga från Kanebo på rea. Jag fick även två påsar hårinpackning från Aussie. På the body shop köpte jag en praktisk ihopfällbar läppensel. Sen köpte jag för en gångs skull mer än bara beautyprylar. Det blev ett par vita tygskor från Tommy Hilfiger och två par solglasögon från Accent. Kvällen avslutades med allsång med Hanna Hedlund och efter det sjöng Martin Stenmark ett par låtar.







Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad mycket fint du kom hem med! Nu blir jag jättenyfiken på Mavalagrejerna, recenserar du dem sen?

Och Martin Stenmark... bättre än så blir det nästan inte. :)

2009-07-16 @ 23:44:09
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Nej det var en trevlig kväll :)

Jag ska försöka komma ihåg att recensera dem. Jag har så mycket annat också som borde recenseras men det blir inte av. Men jag har testat masken och den verkar bra.

2009-07-17 @ 00:23:22
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: kerstin

Pennorna ser jättefina ut! Hur ljusa är de? Hur har du tänkt använda dem?

2009-07-21 @ 16:49:03
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Kerstin: Pennorna är väldigt ljusa. Jag vet inte hur det är tänkt att dom ska användas men jag tycker den vaniljvita passar perfekt som inliner. Den ger ögat en klar blick. Den ljusgröna är också snygg som inliner, fast när jag testat den har jag använt den tillsammans med en annan, ljusgrön skugga och det blev väldigt bra.



Personligen tycker jag dom är för ljusa som eyeliner men det går ju det med.

2009-07-21 @ 20:59:15
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0