Rosebud Brambleberry Rose Lip Balm


Jag har länge vart sugen på att testa något av rosebuds läppbalsam. Valet föll på Rosebud brambleberry rose lip balm som är ett läppbalsam med doft av honung, björnbär, vanilj och shea smör. Jag har använt det ett par gånger och såhär långt känns det väldigt mjukt och skönt på läpparna och den lämnar läpparna återfuktade länge. Recension kommer när jag testat produkten mer. Har ni testat rosebud?

En burk kostar cirka 100kr och säljs bla. på Kicks och en hel del webshoppar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den här produkten verkar vara väldigt bra, jag är mkt intresserad av den här produkten och ska själv testa den!

2009-08-20 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0