Lumene MATTE HARMONY Mineral Powder Foundation

 MATTE HARMONY   Mineral Powder Foundation

På Åhlens har Lumenes nya mineralfoundaton funnits att tillgå ett tag nu. Foundationen ska ge perfekt täcka perfekt och samtidigt verka vårdande på huden. Nu är det ju så att lumenes mineralfoundation bara innehåller 89% mineraler. Jag undrar vad de återstående 11% av innehållet i pudret är... Det känndes iallafall väldigt skönt på handen och det är säkert lika skönt i ansiktet, men jag har lite svårt för just foundations i puderform. Vill du prova detta 89%-iga mineralpuder blir det ditt för 155kr.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm gillar inte riktigt det där att allt får kallas för "mineral-" bara det innehåller mineraler. Lumene har ju även haft en flytande foundation som går under namnet Double stay Mineral makeup som (om jag minns rätt) bara innehåller 20% mineraler.(???)



Men trots det tycker jag deras nya mineralserie verkar riktigt bra faktiskt. :0)

2009-03-04 @ 09:24:46
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0