Lush lanserar tre nya dofter

Lush lanserar i dagarna tre nya parfymer som du applicerar på dina pulspunkter (och på alla andra ställen du vill) för att få en härlig doft på din hud.

Lush "solid perfumes" är helt utan konserveringsmedel och innehåller bara fair trade kakaosmör.


SAKURA

En blomdoftande parfym förfinad med citronolja, mimosa absolute, apelsinblomma och jasminolja.


THE COMFORTER

En bärdoftande parfym med cassis absolute blandad med en lugnande mix av bergamottolja och cypressolja.


THE OLIVE BRANSCH

En upplyftande parfym med doft av bergamottolja, citronolja, apelsinblomma absolut och mandarinolja.


Parfymerna kostar 99kr för en burk på 10g. Jag kommer självklart testa dofterna och återkommer med vad jag tycker om dem.

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Skall bli intressant att höra din åsikt om dom. Har du testat nån annan doft från Lush innan och vad tyckte du?

2009-03-14 @ 20:17:13
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Emelie

CrazyNails: Jag har aldrig testat dofter från Lush tidigare så detta ska blir riktigt roligt.

2009-03-14 @ 20:43:50
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olive Branch lät intressant... Bara det att jag först läste "Absolut Mandarin-olja" =))

2009-03-18 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0