Förvaring


Det där med förvaring kan vara lite knepigt ibland. Det bästa vore ju att förvara allt i badrumsskåpet men jag har ju tyvärr inget där jag bor nu så jag får ta till andra förvaringsmetoder. Just nu är jag på jakt efter bra förvaring till mina makeuppenslar. Den senaste tiden har jag lagt allt mer pengar på just sminkborstar så det känns vitkigt att ha bra förvaring till dem. FACE Stockholm har ett smart fodral som viks ihop med plats för 14 borstar samt ett fack med dragkedia till svampar och annat. Makeupstore har ett liknande fodral men där ryms 15borstar.
Även till sminket jag använder dagligen behöver jag praktisk förvaring. Sminkväskan överst på bilden ovan har fyra stycken fack i genomskinlig plast med dragkedia som ger hyfsad överblick och håller ordning bland prytlarna. Sedan tar den inte så mycket plats eftersom den rullas ihop. Jag har ganska svårt att bestämma mig för om jag ska köpa dessa eller om det kanske finns någon smartare lösning... Hur förvarar ni ert smink?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0