Just nu i min Dusch



Tvål från Rosenserien löddrar härligt och doftar behagligt.

Djuprengörande scalpshampo från Goldwell är det enda shampo jag testat hittills som tvättar mitt hår rent utan att irritera min känsliga hårbotten. Väldigt drygt, doftar gudomligt och ger ett fylligt lödder.

Hårinpackning från Goldwell har en härligt uppigande orange färg och doftar riktigt somrigt.

Balsam från Syoss helt okej balsam som ger håret glans.

Hårinpackning från Organic surge perfekt när jag inte vill slösa på min favorithårinpackning. Gör sitt jobb men inte mycket mer än så, doftar lite,,, hmm... annorlunda.

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Wee, de vill jag ha!!! Alla!

2009-11-18 @ 22:55:39
Postat av: Lovisa

Underbar blogg. Intressant läsning.

2009-11-18 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0