Clinique anti blemish solution liquid makeup


Jag är berädd att hålla med Kicki Norman om att Cliniques senaste foundation är en riktig hit. Jag har använt den nästan varje dag i någon månad nu och är verkligen nöjd. Jag vågar nog lova att den är den bästa foundation jag testat hitills. Andra foundations jag provat brukar inte klara av att täcka blemmor utan de brukar snarare nästan framhäva dem. Den här kamouflerar mina acnepartier på ett bra sätt utan att det ser kakigt ut och det bästa är att den finns sex nyanser att välja på och några av dem är skapligt ljusa, inte riktigt ljusa men så pass ljusa att de kan funka i sommar för en tjej som jag som tycker MAC´s ljusaste är för mörk. 

Pris: 305kr hos bland annat kicks och åhlens.
Köpa igen?: Ja
Betyg: 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0