Goldwell Kerasilk serum

Kerasilk Anti-Frizz Serum



Jag har ett tjockt och långt hår med frissiga toppar och någon typ av serum är ett måste för att få pli på mitt grova hår. Den här lilla ljuvliga flaskan har stått i mitt badrumsskåp i tre måndader nu, och jag lovar, jag kan inte leva utan den längre. När jag har stylat färdigt mitt hår med antingen med plattång eller bara fönat det tar jag alltid två droppar av serumet och arbetar in det i topparna. Restultatet blir perfekt, all frissighet försvinner och jag slipper den där feta nedtyngande känslan andra serum jag testat ger. Det bästa är att Goldwell Kerasilk anti-frizz serum är väldigt prisvärd. 148kr kostar 100ml serum och den är dryg. Efter daglig användning i 3månader har jag knappt använt 15% av innehållet i flaskan så den kommer räcka länge.:) Betyget blir självklart en 5a.

Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Verkar underbart! Det måste jag nog testa till sommarn. :)

2010-03-09 @ 09:58:31
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Gör det, den är verkligen bra, och inte så farligt dyr.

2010-03-24 @ 01:32:50
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0