Stylingtips

Idag har jag unnat mig lite vardagslyx genom att locka håret på Björn Axen, hos frisören Daniela. Hon använde Björn Axen Fixing hairspray när hon lockade mitt hår eftersom det är så dom gör när dom stylar till visningar. Hon sprayade varje hårslinga med hårsparyen, drog sedan igenom slingan med fingrarna innan hon använde locktången. Hårsprayen har inbyggt värmeskydd och håller ihop lockarna mycket mer än locksprayer som är gjorda för detta ändamål. Resultatet blev ett riktigt hollywoodsvall! Billig är sprayen också, 105kr.


Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Det låter ju jättebra med inbyggt värmeskydd. När jag införskaffar ny locktång får det nog bli en sån här också.

2010-05-07 @ 22:06:17
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: SkönhetsTezz

Är ganska förtjust i produkterna från Björn Axén, de funkar bra!

Vardagslyx behöver man ibland :)

2010-05-09 @ 09:04:14
URL: http://www.skonhetsprodukter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0