Vet ni vilken ögonbrynsgele det blev?

image100


För några veckor sedan skrev jag detta inlägg. Jag hade bestämt mig för att köpa en ögonbrynsgele. Men vilken visste jag inte. Jag funderade på MakeUpStores och andra budgetvarianter. Känner mig lite skyldig att berätta för er hur det slutade. Och det slutade med att Diors variant fick flytta in hos mig. Den känns ju aningen lyxigare och den är ju lite dyrare. 205kr fick jag betala för denna 4ml gel. Men den är värd var enda krona för mina bryn har blivit så snygga sedan denna flyttade in i min sminkväska.

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Bry dig inte om vad den kostade. Om du är nöjd med den så spelar det ingen roll. Lyxig känsla är inte att underskatta:)

2008-05-07 @ 21:08:33
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0